Post by bestgejackvedi on Feb 16, 2022 13:41:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Træblokpuslespil - Blokspil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Træblokpuslespil - Blokspil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger ressourcen ▞▞▞
▞▞▞ Træblokpuslespil - Blokspil 2022 version ▞▞▞
Elsker
Wood Block Puzzle - Block Game თავსატეხი lyyd
Jeg hygger mig, det er et sjovt spil for at holde mit sind aktivt.
Annoncerne er så højlydte. Jeg har ikke noget imod annoncerne nu og da, men nogle er alt for højlydte, jeg vil undskylde
Jeg havde forventet at få figurer til at udfylde med stykker i henhold til annoncen, men det kommer vel senere. Jeg har spillet træblok-sudoku, så det er for ens i de tidligere niveauer, men jeg nyder det stadig! ;-)
Wood Block Puzzle - Block Game Teka-teki qrj
Jeg graver dette spils sværhedsgrad, det er nemt nok til at være svært. .. alligevel slapper det af på mit angst- og stressniveau at ville vinde. Dette er et udfordrende spil værd. Jeg kan virkelig godt lide det. Godt arbejde gutter!
Frygtelige annoncer hele tiden
Ikke dårligt. Temmelig vanedannende faktisk. Har du downloadet det til min datter, men kan du ikke få muligheden for at skifte mellem klassisk og hård tilstand? Kun min kan. Nogle ideer?
Sletter og giver 1 stjerne, fordi jeg får tonsvis af push-beskeder dagligt. Det er skærpende, og der er ingen mulighed for at slå det fra. 😒
Puzzle de Bloque de Madera Puzles gtg
Dejlige hyggeligt spil
Fejler og fryser din telefon, når den endelig lukker ned, nulstiller den, hvor du startede fra sidste gang, hvilket ikke tillader dig at gå op i niveau eller komme videre med spillet på nogen måde
Et sjovt og enkelt spil en god måde at slappe af på sidst på dagen
Et godt spil som man skal bruge hjernen
Det virker ikke. Det mest glitchy spil, jeg nogensinde har downloadet, hvilket er super frustrerende, fordi det også er sindssygt vanedannende. Spild ikke din tid.
Det er ok
Meget belastende for min hjerne, lige hvad du behøver for at afværge d timers sygdom.
Så langt så godt. Jeg håber ikke, at den i sidste ende beder mig om små beløb for ekstra mønter (som to prikker), for jeg sletter den.
Lever ikke op til sin tilføjelse. Kedelig! !
Sjov og man får trænet hjernen
Ikke helt tosset
Dette spil virker meget afslappende, da jeg overvejer, hvad computerens strategi kan være. Det er stadig et puslespil om, hvordan computeren tænker!
Er meget glæde for det er meget undrr holdninger spillet.
Det er et godt spil at zone ud til, hvis du har tid til at dræbe
Sjovt og meget få reklamer
Spillet fryser efter kun et par træk. Det plejede at være et godt spil før sidste opdatering.
Kom tilbage for at redigere min originale anmeldelse for at gøre det værre. Jeg forstår, at annoncer betaler for spillet, men når disse annoncer brager lyd, når jeg har slukket for lyden for spillet, bliver jeg rasende. Når jeg lukker spillet, og det STADIG er sprængende lyd? Uacceptabelt! Så jeg vil slette dette spil, og ingen annoncer vil blive set ELLER hørt. Tillykke med at have opnået det modsatte af, hvad du havde til hensigt, jeg er sikker på, at dine annoncepartnere må være begejstrede...
Sjov spil. 👍
Videoer låser op. Og det er for glitchy. alt for svært at få materialer, fordi der ikke er nok materialer eller energi
Godt lille spil, nogle gange går i stå og sætter brikker ned på et tilfældigt sted, det er frustrerende. Boksen er en fin funktion til strategi, men skuffende, at den ofte tilbyder ingen gevinstsituationer uden bytte, en anden funktion, der kunne overvejes for uret for at tjene element. Videoer er usikre, jeg har set en tilføjelse flere gange i træk uden at modtage nogen belønning. Jeg kan også ikke lide, at det vil afslutte spillet, selv når en rotation ville vinde/fortsætte, men ikke giver mulighed for at tjene en rotation på dette tidspunkt.
나무 블록 퍼즐 - 클래식 블록 퍼즐 게임 퍼즐 zwf
Det er ret ensformigt.... Det går tiden
Elsker spillet, men bliver ved med at få en overflod af e-mails. Jeg prøvede at få dem til at stoppe uden held. Jeg bliver nødt til at slette spillet for at løse problemet.
Jeg kan ikke se fremad for at lave en bedre score.
Sjov spil
Swing Loops: Grapple Hook Race Casual nwp
Masser af annoncer!!!
Jeg nyder spillet og gameplayet, men der er problemer. For det første er priserne for VIP-versionen (annoncefri) sindssyge. 5 dollars om måneden? Jeg ville ikke betale så meget for *nogle mobilspil.* Det er næsten lige så meget for et blokpuslespil, som jeg betaler for massive streaming-abonnementer. Hvis VIP nu var et engangsgebyr på 4 eller 5 dollars? Jeg ville absolut betale. Men månedligt er latterligt. Underretningerne er også meningsløse og spammy. Den seneste var "folk med tykt hår spiller det her" som... hvad? Meningsløs.
Udfordrende, du skal kunne forudse.
Det er sjovt! Lidt TAKTISK. Tja, måske mere en "Hjernetrasser".
Fantastisk spil at bruge lidt logik. 24/1/2022 tilføjelse. Spillet fryser, og det er ved at blive meget frustrerende. Det ser ud til, at dette også sker for andre brugere.
Godt spil får dig til at tænke fremad, god tid gik.