Post by stigorcreedopan on Feb 10, 2022 2:02:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ BADLAND ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BADLAND IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige gouden hack ▞▞▞
▞▞▞ BADLAND 2022 version ▞▞▞
Start niet eens zonder opslagrechten. Bovendien zijn mogelijk contacten en locatietoestemming vereist. Gewoon waarom? Zoveel games, zelfs grotere, werken zonder al deze machtigingen.
Advertenties zijn onnodig frustrerend. Ik kijk meer naar advertenties dan dat ik het spel zelf speel.
Kut reclames
Ik ben misschien dom, maar als ik dit spel speelde, zat ik dagen of weken vast aan niveaus, en het was altijd vanwege de moeilijkheid van de niveaus, maar over het algemeen is het een goed spel en je zou het moeten spelen
Te veel vallen. Vast op het laatste niveau. Alleen de ontwikkelaar kan dit spel winnen.
Verdomd beste spel ooit!! Zeer LEUK voor de vriend van het jongensvriendmeisje! kleine wezens werken zich een weg door elk uniek en ingewikkeld niveau dat op sommige plekken teamwerk vereist en een andere bonus is dat er maximaal vier spelers op één telefoon kunnen zitten !! Bedankt voor het maken van dit GEWELDIGE MEESTERWERK!!!! Download en probeer als je het niet leuk vindt, gewoon deïnstalleren
Ik had dit spel vroeger (2 jaar geleden) 5 sterren gegeven. Was echt een supergaaf spel. Jammer dat jullie nu de kant op zijn beëindigd. Steeds 2 minuten wachten op een advertentie kijken om verder te mogen spelen. Is niet leuk meer op deze manier. Moet helaas dus het aantal aanpassen.
Download Badland Brawl apk 3.1.4.1 for Android. Explosive multiplayer brawler with fun physics based action.
BADLAND Piedzīvojumu spēles yqy
Op veel advertenties! Moest drie video's bekijken in minder dan twee minuten spelen. Elke keer dat je naar het volgende niveau gaat, wordt er een video toegevoegd. Het duurt langer om de video te bekijken dan om door het level te gaan. Heel slecht!
Wat een geweldig spel. Charmante, grappige kunststijl en de gameplay is zo eenvoudig te leren, maar ze blijven nieuwe mechanica introduceren in een perfect tempo om je geïnteresseerd te houden. Zet je internet uit en er zijn ook geen advertenties, dus ja, 10 op 10.
BADLAND Приключенски kqyu
Leuk spel, maar veel reclame van 30 seconde die je niet kan overslaan
Mooi en tijdloos, dit is nu net zo geweldig als het was toen het voor het eerst uitkwam (en ik was op iOS} en bleef op alle apparaten sindsdien en die komen. Uitdagende, lonende, sfeervolle deuntjes en geluiden en die graphics! Het is een echte klassieker voor een reden! Goed gedaan Devs, bedankt!
leuk spel maar te veel ADDS
Death Crown | Xbox - Microsoft
Ninja Arashi 2 Aventure oxvh
BADLAND Adventure exuu
Goed... Te veel advertenties.
Verslavende, zeer moeilijkere niveaus in het verschiet. En zal u vragen om te kopen. Ga voor wat lichte en grappige games in plaats van deze deprimerende en horrorgame.
Leuke game, maar het dwingt je om de premium-versie te kopen, want als je dat niet doet, word je gebombardeerd met lange advertenties, elke andere game
BADLAND הרפתקאות iwor
Ik kan deze game niet downloaden ... Ik denk dat deze gmae een probleem met foutopsporing en software heeft ... Waarom jullie de bugs niet oplossen, omdat het systeem traag wordt en er veel problemen optreden ...
Tip: actiegame Badland eindelijk beschikbaar voor Android
leuk, goede stijl
BADLAND Aventure hon
Om de een of andere reden toen ik de game downloadde op xaomi mi 10 t. Het spel is x2 of x3 snelheid kan het niet spelen
Deze nieuwe game van Badland-maker Frogmind is geen platformgame zoals de eerste twee Badland-spellen. Badland Brawl is een zogenoemde MOBA,
De speldetails zijn geweldig, ik vind het leuk dat er in het begin niet stond hoe je moest spelen, je moest het uitzoeken. Het spel is over het algemeen best cool.
Erg leuk, en de enige moeite is het jagen op mij om premium te kopen
Heel bizar maar tof spel
POV: je liep een telefoonwinkel binnen. Maar terzijde, het is een geweldig spel en ik raad het ten zeerste aan om het te installeren. De beelden zijn iets wat ik nog nooit heb gezien in een mobiele game. Hij loopt nauwelijks vertraging op en het geluid is geweldig. Ik geniet echt van dit spel en ik weet zeker dat jij dat ook zou doen.
Mooie presentatie, maar de moeilijkheid is veel te steil. Nauwelijks vijf minuten gespeeld en kan niet voorbij een rollend rotsblok komen. Weinig stimulans om door te gaan.
vond het eerst niet leuk maar nu kan ik het niet met rust laten het spel heeft veel save points dus je hoeft niet vanaf het begin te beginnen zeer gewaardeerd goed spel
Download Badland Brawl 3.1.4.1 Android voor € 0 door Frogmind, Nieuwe multiplayer-actie van de makers van Badland.
Veel te veel advertenties en ze willen dat je iets koopt elke keer dat je nee zegt, krijg je een advertentie, maar het is een geweldig spel
Ik ben oké met advertenties, maar dit spel te veel
Dit is een van mijn favoriete spellen. Animatie is geweldig! Maar het probleem is in level 7 de dikke vogel kan niet goed vliegen BTW GELUKKIG NIEUWJAAR 2020
Geweldig, gewoon geweldig premium kopen op een andere telefoon? Nou, goed voor je, er is geen knop voor het herstellen van de aankoop! Er lijkt ook een advertentie te zijn na ELK niveau
Flappy bird maar met BADASS-graphics, power-ups, waanzinnige geweldige levels, unieke gevaren, vs multi-player, co-op multi-player EN een level-editor !! Zeker een aankoop waard! Zo veel pret! Iedereen zeurt en kermt over advertenties... KOOP HET SPEL GEWOON!! Geen advertenties als je dat doet!
Nee geintje is goed. Maar lang wel lang voordat het gestaleerd is
absoluut een van de beste mobiele games die er zijn, het voelt echt als een game die op de concles of de pc kan worden gespeeld en het is mijn favoriete mobiele game. het is een leuk spel waarin je dit zwarte wezen bent en je rond het verslaan van niveaus gaat. Nu vind ik het echt leuk hoe de gratis versie alleen toevoegingen speelt wanneer dat nodig is, maar ik denk dat dit een van de weinige spellen is die je eigenlijk zou moeten betalen om van de toevoegingen af te komen, omdat het zo veel toevoegt aan het spel, ik ben verrast dat dit spel was vrij om mee te beginnen.
leuke platformer voor als je iets chills nodig hebt
Het leukste spel ter wereld!
Badlands